BIENVENIDO, Invitado ( Identifícate | Registrase )
![]() |
![]()
Publicado:
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupo: Members Mensajes: 348 Desde: 11-March 08 De: Spain Usuario No.: 1.276 ![]() |
Vamos a ayudar al caballero...
A ver los cerebritos del foro...q piensen... pero una cosa, yo creía q Pedro corrió el británico en una especie de equipo-selección español... o me equivoco?? -------------------- glup, glup, glup, soy un buzo dentro de mi Jhonny Walker's red (LOS ENEMIGOS)
|
|
|
![]() |
Respuestas
![]()
Publicado:
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupo: Members Mensajes: 187 Desde: 11-March 08 De: Spain Usuario No.: 563 ![]() |
Hi Georg:
As far as I know, the "burladeros" are somo kind of barriers, used by the toreros to hide themselves and gave protection from the bulls. Is posible to enter in the bullring (the arena) using them, but only for the torero, 'cause it's quite narrow, even for a person. The animals use anothers gates, called "chiqueros" (for horses and picadores), or "toriles" (for the bulls). Then, I suppose burladeros were originally installed to protect the toreros, but if you wait a couple of days, I'll tell you the right answer. Bye and good luck!!! -------------------- Enrique Bueno Santos
|
|
|
Mensajes en este tema

![]() ![]() ![]() |
1 usuario(s) está(n) leyendo este tema (1 invitado(s) y 0 usuario(s) anónimo(s))
0 usuarios(s) registrado(s):
Fecha y Hora Actual: 1st May 2025 - 07:37 AM |